Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

01 november 2005

De geboorte van FiloSpinz

Er zijn mensen die zich vol hartstocht storten op hobby's als paardrijden of patchwork quilting, maar wat heb ik eigenlijk nog voor hobby's waar ik vurig al mijn vrije tijd in stop? Dat was de brandende vraag die vooraf ging aan dit weblog. Het antwoord was 'geen'; na vier jaar technische faculteit kwam ik tot de conclusie dat mijn creatieve vermogens dusdanig afgestompt zijn dat ik geen hobby's meer heb.

Gelukkig kreeg ik een Briljant Idee. Dit idee was zó briljant dat wachten tot 31 december geen optie meer was. Dankzij het Briljante Idee is FiloSpinz geboren. Hier zal ik vanaf vandaag al mijn grote en kleine hersenspinsels met de wereld delen. Welkom!

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha leuk. Succes!

01 november, 2005 16:04

 
Anonymous Anoniem zei...

Hee Annemiek,

Leuk idee :-)
Ik ben benieuwd wat je zo nu en dan te melden hebt.

01 november, 2005 22:10

 
Anonymous Anoniem zei...

Met een titel als FiloSpinz verwacht ik diepgaande verhalen...als dat niet lukt dan is ranzigheid altijd een goed alternatief...hatsee!

01 november, 2005 22:21

 
Anonymous Anoniem zei...

klinkt goed miek:)
en aangezien het je hobby wordt, verwacht ik wel dat er veel opkomt he... mm misschien moet ik ook maar eens weer een siteje maken:p oeh een hersenspinsel, mag ik daarvan wel 1 op jouw blog zetten? lol
leuke naam idd

01 november, 2005 22:37

 
Anonymous Anoniem zei...

Hee Annemiek!
Leuk idee... Ik denk dat ik dan maar regelmatig je hersenspinselz moet gaan lezen!

02 november, 2005 08:47

 

Een reactie posten

<< Homepage