Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

31 januari 2009

Het baasje

Herinnert u zich de 'spannende' berichtjes nog die hier sinds november zo nu en dan de kop op staken? Het heeft drrrrrie maanden geduurd, maar nu is dan toch ein-de-lijk de kogel door de kerk en mag ik de grote onthulling doen: Ik ben aangenomen! Bij een bedrijfje dat toch minstens 50% creatiever minded is dan waar ik nu werk. En dan mag ik mezelf voor de tweede keer in mijn leven manager noemen. (Ach ja, wie is dat niet..)

Wat heb ik geleerd?:
  • Dat het ronduit vervelend is om drie maanden draaikontend, schijnheilig en geheimzinnig door het leven te moeten gaan (collegavriend M. heeft overigens zijn lippen stijf op elkaar gehouden)
  • Dat je moet onderhandelen over bruto jaarsalaris met alle extra's er bij in (extra vrije dagen, dertiende maand etc. maarrr ex. vakantietoeslag). En als men het dan zo nodig wil hebben over bruto maandsalaris, dan deel je het gewoon door twaalf.
  • Dat ik simpelweg niet NIET kan stressen.
Al het zenuwachtige gepriegel in mijn notitieblok heeft overigens wel weer wat leuke mozaiek ontwerpjes opgeleverd:

Is mijn voorspelling toch al een klein beetje uitgekomen. In 2009 kan alles.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ja.... ben eigelijk ook best trots op mijzelf. Ben ik toch niet zo'n roddel tante als ik dacht.

04 februari, 2009 21:33

 

Een reactie posten

<< Homepage