Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

10 november 2009

Hik hik auw auw

Na anderhalve dag creperend van de pijn door het huis gekronkeld te hebben met plotselinge reumatische pijn in de lendenspieren (aldus meneer van Dale), ook wel lumbago (wikipedia), oftewel gewoon spit (in de volksmond), besloot ik mijn mamski te bellen voor wat moederlijke aandacht.

..Of het een verkeerd standje was geweest.. gevolgd door veel gegiebel.

Die 55-plussers zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

Maar blijkbaar werkt spit op de lachspieren want ook vriendje vond het erg lollig om me op voorhoofd en knieƫn door de woonkamer te zien rupsen met een kruik op mijn rug. Zelf vond ik dat minder lollig. Om me op te vrolijken ging hij dansjes voor me doen. En dat was wederom hik hik auw auw.

1 reacties:

Anonymous Jiddy zei...

ah, fijn om te weten dat ik niet de enige ben die deze maand op handen en knieen heeft voortbewogen! Het is de leeftijd..?

25 november, 2009 11:53

 

Een reactie posten

<< Homepage