Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 november 2005

Aanmoedigingsprijs

Net als een groot deel van bloggend Nederland (Menno, Aukje, Webkim) ga ook ik de grote sprong in het diepe wagen: er gaat gesamenwoond worden. Zelf tilde ik niet al te zwaar aan het samenwonen, totdat mensen mij er op gingen attenderen dat ik het wel over Sámenwonen had.

Dingen als; ‘Je bent nog wel erg jong', ‘Zou je dat nou wel doen? Je kunt je hele leven toch nog samenwonen?’, ‘Wij zijn na een half jaar al weer uit elkaar gegaan omdat we toch te dicht op elkaars lip zaten’ en ‘Samenwonen is wel erg burgerlijk anno 2005’ werden mij toegefluisterd.

Even leek mijn rotsvaste nuchterheid over samenwonen te gaan wankelen, maar gelukkig verschenen op dat moment mijn schoonouders ten tonele. Ze kwamen langs om de via marktplaats aangeschafte oven voor vriendje af te leveren en spraken de legendarische woorden: ‘Meid, de oven geven we aan jou. Als je gaat samenwonen wordt alles in huis van jullie beiden, maar tot die tijd is de oven van jou. Zie het maar als aanmoedigingsprijs’. Vriendje keek verbaasd toe.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hoi Annemiek,
Leuk om te lezen, je schrijft leuk.Ik heb momenteel niet veel puf dus schrijf een andere keer meer. Waar gaan jullie dan samenwonen en wanneer?
liefs Godelieve.

02 november, 2005 19:39

 
Blogger lehmspherd zei...

Thanks for sharing an article like this. The information which you have provided is better than another blog. I have also share some useful information on other platforms.

Copa America 2019 Schedule
Copa America 2019 Fixtures
Copa America 2019 Brasil logo
Copa America 2019 Teams
Copa America 2019 Groups, Draw
Copa America 2019 Venues
Copa America Winners
Copa America 2019 Tickets
Copa America 2019 Favourites

09 april, 2019 14:00

 

Een reactie posten

<< Homepage