Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 maart 2006

Filospinz constateert..

..dat het best lastig is om een weblog bij te houden als je dagelijks van half 7 tot half 7 onder de pannen bent (aanschouw de dalende lijn in kijkcijfers). Sinds mijn stage maak ik veel minder mee en hou ook minder tijd over om te filospinzen. Daar staat tegenover dat mijn spaarrekening zeer rustige tijden doormaakt en dat bevalt heel goed.

Toch zou ik later parttime gaan werken zodra ik de kans kreeg. Het leven heeft zoveel leuke dingen te bieden dat ik het zonde zou vinden om al mijn kostbare tijd achter een computer in een kantoor door te brengen. U heeft mijn woord.

7 reacties:

Blogger justathought zei...

Momenteel geen internet op het werk... storend!

02 maart, 2006 18:00

 
Anonymous Anoniem zei...

"U heeft mijn woord"

Ik ga meer voor de daad. Zet 'em op!

02 maart, 2006 19:37

 
Anonymous Anoniem zei...

mmmz, geen inkomen?

02 maart, 2006 21:58

 
Blogger filospinz zei...

@ mouse: genoeg inkomen om van te kunnen eten, en de rest van de tijd wil ik graag leven

02 maart, 2006 23:05

 
Anonymous Anoniem zei...

zei de dame die in Suri het geweldig vond om te werken :D

Gelukkig mag iedereen van gedachten veranderen.. En je kunt er beter nu achter komen wat je wilt, dan tegen de tijd dat je met pensioen gaat..

Vervelend he? Die stage neemt zoveel tijd in dat je eigenlijk geen tijd meer hebt om af te spreken.. Behalve in het weekend. Maar ja, dan zit ik of op mn werk of op de club!

Ik vraag mij af: hoe hou je nog vrienden over??

02 maart, 2006 23:49

 
Blogger neems zei...

Blijf ons trakteren, want kijkcijfers zijn ook maar cijfers. Je schrijft leuk! Ik lees je met plezier!

03 maart, 2006 20:10

 
Blogger filospinz zei...

@neems: dank!

04 maart, 2006 13:53

 

Een reactie posten

<< Homepage