Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

25 juni 2006

Filospinz returns!

Zo, daar was ik weer. De stilte afgelopen week had te maken met afstudeerperikelen en gestress. Uiteindelijk ben ik met vlag en wimpel geslaagd, dus dat stressen (note to self) moet ik volgende keer écht achterwege laten.

Als vervolg op mijn stage kreeg ik een vakantiebaantje aangeboden, en aangezien ik nu afgestudeerd ben, vond mijn begeleider dat ik dan ook een afgestudeerd salaris verdiende. Daar heb ik geen nee tegen gezegd, uiteraard.

Als afsluiter, mocht ik alvast de volgende wijsheid in mijn zak steken:

Daar moet ik nog even verder over mijmeren :-)

Ik beloof niks, maar waarschijnlijk kunt u de komende tijd weer meer schrijfsels van mijn hand verwachten.