Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

05 juni 2006

Levensverhaal

Mijn moeder heeft een huis gekocht. Er was ooit een meisje dat in het huis haar territorium afbakende. Ik zeg het u, Anne Frank was er niets bij..:

hallo,
ik ben Stephany
en ik ben 15 jaar oud.
Wij gaan eindelijk weer
behangen
Wij wonen hier al 9 jaar,
en we hebben nog geen
1x behangt
(ja 9 jaar geleden)
Nu zijn de Amerikaanse
verkiezingen bezig
tussen Buch en Core
(hoe je dat ook schrijft)
ik zit nu in de 3e klas
(nog 1 jaar en ik mag van school)
dan wil ik naar Zwolle om verder te
leren als Etaleuse.
Chris mijn broer is aan het
leren voor zijn nieuwe baan
in een slagerij.
aan het tellen van geld
terugtellen enzo
daar is hij nu mee bezig
en mijn moeder ook

dat gaat ook over Amerika
morgen zijn namelijk de presidents
verkiezingen zoals ik al zij
Ik ben net ziek geweest
morgen ga ik weer naar school.
daar heb ik wel zin in
Mijn broer zit nu dit verhaal
voor te lezen voor mijn moeder
Ik weet nu niets meer te schrijven
maar wat ik nog kwijt wil
veel plezier met dit leuke huis
En zoek mij maar op als je dit leest
dat vind ik wel leuk
als ik weet dat iemand dit leest
nou ZIE JE!!!

Stephany

1 reacties:

Blogger neems zei...

Geheimzinnig...

Met name het beroep Etaleuze. Het zal best bestaan, maar ik had er nog niet van gehoord!

07 juni, 2006 11:13

 

Een reactie posten

<< Homepage