Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

23 mei 2006

Ontwikkelingen

Beste mensen, de vierdaagse stamp-marathon is achter de rug.

Vriendje was zo lief om me zijn auto aan te bieden, zodat ik in alle comfort bij de collegezaal kon arriveren. Ik ging precies op tijd de deur uit, maar de tank bleek leeg. Vriendje heeft zo’n nare gewoonte om de tank leeg te rijden. Met kloppend hart (ik meende toch echt te voelen dat de motor haperde), kwam ik toch met auto en al aan bij school.

Over de uitkomst van het tentamen ben ik hoopvol gestemd, maar dat zal ik uiteraard niet hardop uitspreken (een beetje bijgelovigheid kan geen kwaad). Wel kan ik u melden dat ik intens, diep, hevig en godsgruwelijk (dat zegt meneer van Dale) uitkijk naar het moment dat er weer tijd is voor creativiteit en schrijven.