Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

14 mei 2006

Sociaal cultureel weekendje in vogelvlucht

Vrijdagavond - Jesus Christ Superstar de Musical

- Jamai die enthousiast met zijn pensje shakete.
- Jezus die noten galmde die ik nooit voor mogelijk had gehouden voor een manmens.
- Het Onze Vader in doventaal.

Weekendje weg met een groep vrienden:

Zaterdag - De dierentuin

- Allemachtig, wat een vreselijk duur toegangskaartje.
- Fototoestel vergeten. Ik kon wel huilen.
- Een hele dierentuin vol dieren met de kolder in hun kop. Nog nooit zag ik zoveel baltsende diersoorten. Kodak moments te over.
- Het kaartje was de moeite waard.

Zondag – Tropisch zwembad

- Dat was lang geleden.
- Ik dacht: ‘Als de glijbaan me maar niet bikiniloos uitspuugt’, en: ‘Wat zou er wel niet aan bacteriën en troepies in dit water zitten?’

Dat laatste had ik nog niet gedacht, of een meisje in een blauw zwempak begon verschrikt te jammeren: ‘Mamaaa, ik heb gepoept, ik heb gepoehoept!’

Er dreef iets bruins voorbij.

Heerlijk. Zwemmen.

- Verder: Vriendje en beste vriend die op een bankje wel heel erg gebiologeerd keken naar iets vlammends in mijn rechterooghoek. Een roodharige schone die het water inschreed. In mijn hoofd vleide ze zich in het water en liet een dikke, borrelende scheet. De slappe lach, en ik verzoop net niet in het verdunde poepwater.

Kortom..

Een enerverend weekendje.

5 reacties:

Blogger neems zei...

'Er dreef iets bruins voorbij'

Hahaha!

U begrijpt dat het beter is te douchen na het zwemmen.

15 mei, 2006 13:16

 
Blogger filospinz zei...

@ neems: :) Ik dacht zelf dat het misschien wel een goed plan was om voorafgaand aan de winter alvast een 'tropisch zwembad kuurtje' te volgen om wat weerstand op te bouwen...

15 mei, 2006 13:59

 
Blogger neems zei...

Zoiets als een modderbad, maar dan in plaats van modder, ehm, iets anders. De dingen die zoal in het zwembadwater voorkomen. En dat onder een lekker tropisch temperatuurtje. Mmmmm, ik hoor de bacterien zich al vermenigvuldigen

Het zou best eens kunnen dat het na vandaag heeeel lang duurt, voor ik me weer in een zwembad waag.

En niet om mijn witte benen.

:-)

15 mei, 2006 17:15

 
Anonymous Anoniem zei...

Die roodharige schone zou het voor mij weer helemaal goedmaken, maar ik begrijp dat dat voor u net het tegenovergestelde effect had ;-)

23 mei, 2006 10:17

 
Anonymous Anoniem zei...

kent "vriendje"
wel een ranzig weekendje dan maar wat heb je na het zwemmen gedaan dan (toch welgedouched hoop ik?)

03 juni, 2006 18:58

 

Een reactie posten

<< Homepage