Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

09 mei 2006

Hondschaap

Ik heb alweer een paar nachten gedroomd over skaten. Das logisch, want ik heb hele dure skates en het is prachtig weer, dus als ik er dan geen gebruik van maak, speelt mijn geweten op.

Vandaag dus maar weer een wiebelige poging gedaan. Ik vond een glad weggetje dat mijlenver langs de weilanden liep. Gladde weggetjes zijn leuk. Ik zoefde steeds harder vooruit tot ik inene weer de slag te pakken had. Woeii, leuk! En toen wist ik weer waarom ik voorgaande keren nog niet zo hard was gegaan; ik had namelijk geen flauw idee hoe ik moest remmen.

Hoog tijd om dat eens te oefenen, want niet remmen = niet zoeven. Per toeval ontdekte ik het trucje. Grote verbazing. Dat was helemaal zo moeilijk niet! Ik kwam netjes tot stilstand bij een hondschaap. Wederom verbazing. Ik had nog nooit een schaap gezien dat zich zo honds gedroeg. Welk een schaap poseert nu zó voor een dame op wieltjes? Ze horen schaapachtig in een hoekje te duiken, maar deze keek recht de camera in. Zelf dacht ik aan een gereïncarneerde schaapshond..

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

awwwwww wat lief :)
dus filospinz zie je voortaan over gladde weggetjes vliegen?

10 mei, 2006 12:35

 
Blogger neems zei...

Steeds als ik deze foto zie, zie ik ook een beetje de tweede cd van Pearl Jam. Da's wel een lama, maar toch.

14 mei, 2006 10:55

 

Een reactie posten

<< Homepage