Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

16 mei 2006

Naakte molrat

Om nog even terug te komen op mijn bevindingen in de dierentuin: Ik heb altijd gedacht dat naakte molratten het formaat hadden van een gemiddelde cavia.

Tót ik dit weekend in de dierentuin tot mijn stomme verbazing ontdekte dat ze nog kleiner zijn dan de gemiddelde huismuis! Ik zeg het u, Discovery Channel is misleidend.

Maar dat van het foeilelijk bleek meer dan waar! (Zie onderstaande gejatte foto).


Bron:www.news.cornell.edu

3 reacties:

Blogger neems zei...

Er zitten wel een hoop tepels aan een naakte molrat.

16 mei, 2006 21:17

 
Blogger filospinz zei...

@neems: Ik ben blij dat ik er niet zoveel heb :D

17 mei, 2006 09:46

 
Blogger neems zei...

Nou, een paar tepels extra kan best gezellig zijn. Maar, mee eens, twee staat wel het leukst. :-)

17 mei, 2006 15:50

 

Een reactie posten

<< Homepage