Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

17 april 2009

Fliefd, floofd!


Vanochtend rekte ik me uit, opende mijn snottige oogjes en keek recht in het gezicht van vers geboend vriendje. ‘Een konijn moet je overvallen als ze op haar kwetsbaarst is’, zei hij, en drukte een kusje op mijn stinkende smoeltje. Hij toverde een doosje tevoorschijn met een strikje.

‘Huh? Gaan we trouwen?’, vroeg ik met ogen als schoteltjes, en hij zei ‘ja’. En toen had ik per ongeluk ineens vriendje ten huwelijk gevraagd.

4 reacties:

Anonymous Bollie zei...

gfewiecieteewd miekje!! ;)

27 april, 2009 17:41

 
Blogger filospinz zei...

@bollie: dankjeweuw!

01 mei, 2009 20:14

 
Anonymous Jiddy zei...

bij deze wil ik graag opmerken dat ik in ieder geval op 10 april nog op je blog heb gekeken, en daarbij 7 dagen te vroeg was voor het miraculeuze ringverhaal.

Dus het valt eigenlijk best mee, die afvalligheid van mij..

27 mei, 2009 11:17

 
Blogger filospinz zei...

@Jiddy: Waaahahahahahaha, niet wakker van liggen he :P

27 mei, 2009 12:18

 

Een reactie posten

<< Homepage