Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 mei 2009

Sneaky bastard

Vriendje, helemaal gek van hiken, backpacken en survivallen (als u zich afvraagt hoe het hem ooit gelukt is een ring voor me te scoren zonder dat ik het door had: dat was onder het mom van.. 'ik ga even naar de bever zwerfsport hoor'), heeft het plan opgevat om 's ochtends heel vroeg op pad te gaan.

'Veel plezier!', roep ik vriendje na vanuit bed.
'Dankje', zegt hij, en terwijl hij de trap afloopt voegt hij eraan toe: 'Er ligt trouwens een enorme schapenvacht onder het bed..'

Met andere woorden: 'Er moet dringend schoongemaakt worden, ík ben er niet, dus als jij dat nou es even ging doen..'

2 reacties:

Anonymous Arn00t zei...

Vond het ook al een tè mooie idylle, zo'n poetsende kerel. Gelukkig worden jullie nu (of, om beter te zeggen, binnenkort) burgerlijk en beginnen de traditionele trekjes uit de kast te komen. Zo is mijn wereldbeeld weer gered!

:-P

Broer A.

04 mei, 2009 19:10

 
Blogger filospinz zei...

@ Arn00t: Hee broer, jij wint, burgerlijk is burgerlijk. Zullen we trouwens samen een boek schrijven? :D

05 mei, 2009 22:34

 

Een reactie posten

<< Homepage