Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 november 2005

Groene vingers

Ik heb iets met plantjes en dieren in huis. Op de een of andere manier leeft alles op onder mijn toeziend oog. Ik ben de Rob-van-eigen-huis-en-tuin in studentvorm. Enige verschil is dat ik er niets voor doe. Echt niets.

Het grootste effect heb ik op visjes. Huisdiervisjes. Het is algemeen bekend dat visjes die thuis gehouden worden het meestal niet langer dan een maand overleven. In die wetenschap nam ik heel nobel de jonge guppies van mijn huisgenoot over die op wereldreis ging. Twee jaar geleden.

Hoe moet dat nou als het grote moment van Sámenwonen daar is? Huisdiervisjes zijn toch wel het toppunt van burgerlijkheid.. Maar ze kijken me zo vrolijk aan van achter groen uitgeslagen glas, dat ik ze toch maar meeneem.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

haha, komt bekend voor!! :D

Ik heb mn beestjes aan iemand gedaan die ook geen hobby's heeft :)

Kun je ze niet gewoon als meubilair bij je kamer doen? Heeft de volgende studiegup ook wat om handen.

02 november, 2005 09:57

 
Anonymous Anoniem zei...

Tip: Neem chinese Danio's...niet kapot te krijgen..wel voederen aub

02 november, 2005 16:35

 

Een reactie posten

<< Homepage