Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

13 december 2005

Goed gepluimd

Elke ochtend gluur ik door het raam naar buiten. Vanuit mijn nieuwe optrekje kan ik namelijk een fabriekstoren zien waar een grote rookpluim uit komt. Als de toren goed gepluimd is, dan duurt het fietsen naar mijn plaats van bestemming een stuk minder lang en weet ik dus hoe laat ik van huis moet.

Het allerfijnst vind ik nog wel dat het een eerlijke pluim is. Als ik op de heenweg wind tegen heb, heb ik op de terugweg steevast wind mee. Niks geen winderige wispelturigheid, daar hou ik wel van.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Had ik vroeger maar zo'n pluim...ik kreeg altijd de wind van voren, echt!

14 december, 2005 17:14

 
Anonymous Anoniem zei...

haha leuk stukje miek
daar krijg je zeker een pluim voor van mij;)

16 december, 2005 16:55

 

Een reactie posten

<< Homepage