Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

26 juni 2006

Voetbaldrama

Vriendje was nooit zo actief met voetbal bezig, tot gisteren. De wedstrijd Nederland-Portugal was hem duidelijk niet in de koude kleren gaan zitten. Ik lag al half te slapen toen hij in zijn boxer de slaapkamer in kwam rennen. Hij nam een grote aanloop, stootte zijn knie tegen de bedrand en stortte onzachtzinnig neer op het matras.

‘Auwauwauw!!’, kermde hij dramatisch terwijl hij zijn linkerknie vastgreep en op zijn rug heen en weer rolde. Ik stak mijn hand al uit, maar nog voor ik een troostend woord kon spreken keek hij me aan en zei: ‘Oeps, verkeerde knie!’, waarna hij zijn rechterknie beetpakte en grijnzend verder kermde.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Vriendje is dus rijp voor het NL-elftal... :)

28 juni, 2006 15:21

 

Een reactie posten

<< Homepage