Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

11 september 2006

Op gevoel

Een keukenprinses ben ik niet en koken is ook geen hobby van me, maar voor het maken van shakes en smoothies kun je me wakker maken. Sinds ik een blender heb maak ik met veel plezier mijn eigen Royal Club Specials. Nou goed, en omdat het vandaag zulk mooi weer is deel ik een 'geheim-van-de-kok-recept' met u:

- heuse eigen gekweekte basilicum (op gevoel)
- geschilde appel

- flinke handvol rode pitloze druiven
- scheut water (op gevoel)
- scheut sinaasappelsap (op gevoel)
- twee theelepels honing

Ik hoor wel wat u ervan vond.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Weer creatieve inspiratie?

11 september, 2006 15:37

 
Blogger filospinz zei...

@anonymous: Jep, dat krijg ik altijd van niet werken

11 september, 2006 15:41

 

Een reactie posten

<< Homepage