Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

05 september 2006

Grenzen verleggen

‘Hometrainers. Je reinste onzin!’, verkondigde ik nog niet zo lang geleden. ‘Je kunt net zo goed rondjes rijden op een fiets met halfzachte banden! Da's minstens zo effectief!’. Niets of niemand zou me van dat rotsvaste principe afhelpen.

..

Maar fietsen op halfzachte banden, dat mist toch de flair van zo'n glimmende, zilvergrijze hometrainer he. Vandaar dat ik kortgeleden zowel mijn principes als ons bureau het huis uit gebonjourd heb. In het laatste lege hoekje van ons stulpje staat nu een zilvergrijze hometrainer te blinken. Ik kan u verzekeren dat het vele malen leuker is dan rondjes rijden op een fiets met halfzachte banden. Maar het huis is nu echt vol.

..

'Beregezellig, van die knusse éénkamer-appartementjes!', riep ik altijd. Nu betrap ik mezelf erop dat ik dagdroom over een huis met verdiepingen.