Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

12 augustus 2006

Bijdehandje

Het meisje achter de kassa bliepte er lustig op los. Sinds ik me ben gaan verdiepen in de eetstijl van Sonja Bakker (www.sonjabakker.nl, ach ja, hypes he..) kwam er opvallend meer groen spul op de band voorbij schuiven dan anders.

Ineens hield het bliepen op. Het meisje hield een witte kool omhoog en keek me schaapachtig aan. ‘Eh, wat is dit? Spitskool?’, aarzelde ze.

‘Nee, da’s nou witte kool’, zei ik triomfantelijk. Stiekem vind ik dat het bij je algemene ontwikkeling hoort dat je weet hoe een witte kool er uitziet. Kijk, als ik nou een rettich voorbij had laten rollen dan had ik er in ieder geval niet zo triomfantelijk bij gekeken.

Wel als 'ie er zo uit had gezien trouwens.. Over verbeelding gesproken :)

http://www.suedwest-aktiv.de/