Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

11 augustus 2006

Hokjes

Uitzenden en detacheren stond er op de deur. Nadrukkelijk in de technische richting. Ik trok mijn stoute schoenen aan en stapte naar binnen. De dame bij de receptie keek verschrikt op. Of nee, eigenlijk keek ze me de deur weer uit. Maar ik was niet van plan om me weg te laten jagen.

‘Kan ik u ergens mee helpen?’, vroeg ze argwanend.
‘Ja, ik zou me hier graag willen inschrijven’ antwoordde ik. ‘Ik zag uitzenden op de deur staan..’ voegde ik er nog aan toe, omdat ze nog altijd keek alsof ze een spook zag.

‘Eh nee dat kan niet’, zei ze. ‘Wij zijn puur technisch georiënteerd’.
‘Ja, en ik heb een technische opleiding’, kaatste ik terug.

De rode kleur kwam vanuit haar tenen en eindigde bij haar kruin.
‘Oh, dat eh, zien we hier niet vaak’, mompelde ze.