Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

15 oktober 2006

Klik

Binnenkort gaat de film 'The Click' draaien in de Nederlandsche bioscopen. Wegens min of meer duistere omstandigheden heb ik de film al gezien. Het zeer Amerikaanse verhaal gaat over een workaholische (nieuw woord) architect die op zoek gaat naar een universele afstandsbediening. Op die manier hoeft hij geen tijd meer te verspillen aan het zoeken naar alle afzonderlijke afstandsbedieningen in huis. Uiteindelijk vindt hij een afstandsbediening waarmee hij zijn hele leven kan sturen, en uiteraard maakt hij daar misbruik van.

In mijn nachtelijke avonturen blijk ik zelf in het bezit van de betreffende afstandsbediening. Maar in tegenstelling tot de architect gebruik ik het apparaatje enkel om mijn leven terug te spoelen en stop te zetten op leuke momenten. Op die manier kan ik in alle rust spontane foto's maken van momenten waarop ik normaal gesproken geen fototoestel bij me heb.

In mijn slaap ben ik best geniaal.