Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

29 november 2006

Prietpraat

Broertje H. en broertje G. zijn weer in het land voor twee weekjes. Broertje H. spreekt me nog altijd aan met al mijn voornamen gevolgd door mijn achternaam. Dat is best wonderlijk als je bedenkt dat broertje H. nog geen drie is. Hij mag me ook best gewoon Annemiek noemen.

Niet zo lang geleden stond ik mezelf voor de spiegel op te maken toen broertje H. nieuwsgierig constateerde dat ik ‘oogjes aan het tekenen’ was. Misschien is broertje H. ook wel in de wieg gelegd om woordenaar te worden.

Broertje G. beweegt zich inmiddels ook voort op twee in plaats van vier pootjes. In tegenstelling tot broertje H. communiceert hij alleen met hoge fluittoontjes, maar wat nog niet is kan komen.