Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

03 december 2006

Vlooienmarkt

Zie hier het resultaat van een strooptocht over de vlooienmarkt met schoonmoederlief: De basisingrediënten voor een heuse fotomuur!

Op de vlooienmarkt stond ook een kraampje met oldtimerkinderwagens. ‘Als ik een kleindochter had’, zei schoonmoederlief wijzend naar een hele ouwe, ‘dan had ik hem zó meegenomen!’

‘Nou eh, dan komen we over een jaar of tien wel een keertje terug’, antwoordde ik snel terwijl ik schoonmoederlief bij de verkoper probeerde weg te loodsen.

‘Tien jaar??’ zei de verkoper grijnzend. ‘In twee seconden kan die kinderwagen gevuld zijn hoor!’

Zucht, mannen.. Als er dan toch een kinderwagen moet komen, doe mij dan deze maar:

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Een verrassingsei op wielen!

05 december, 2006 17:47

 
Anonymous Anoniem zei...

Gaaf ding, die kinderwagen.

07 december, 2006 01:11

 

Een reactie posten

<< Homepage