Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

20 oktober 2007

Melk de witte

Dankzij enige miscommunicatie mag ik aanstaande vrijdag al op voor mijn examen voertuigbeheersing. Ik kan u vertellen, ik beheers melk de witte bij lange na nog niet. Tussen de oren dan, zegt de instructeur. Maar hij weet natuurlijk niet hoe het is tussen de oren van filospinz.

Tussen mijn oren functioneert het niet zo goed met een hijgende deadline in m’n nek. Maar ik hou mezelf voor dat ik nu gewoon even in de gigantische dip voorafgaand aan de gigantische piek zit, zoals dat werkt met pieken en dalen. Die piek verwacht ik ergens precies om tien uur ’s ochtends op vrijdag.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Melk de Witte....????

M

23 oktober, 2007 21:24

 
Blogger filospinz zei...

@M: Das vast van voor jouw tijd. Zelfs voor mijn tijd denk ik :D

24 oktober, 2007 22:28

 

Een reactie posten

<< Homepage