Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 juni 2008

Voor de wall of shame

Ik heb u laten meeleven met alle eerste hoofdstukken van mijn motoravontuur, dus zie ik mij genoodzaakt u ook het slot uit de doeken te doen. Toen ik het bericht kreeg zakte ik door de grond van schaamte, maar the best way to deal with shame is to face it. Laat ik het dan ook maar meteen delen met het ganze wereldwijde web..

De tank was leeg.

Zo heilig overtuigd als ik was dat de tank vol was, heb ik tot twee keer toe de bergingsdienst kunnen overtuigen mij weer netjes thuis af te zetten.

Tot groot vermaak van monteurs, collega’s en broerliefs heb ik het alom bekende vooroordeel over vrouwen en lege tanks (hep u de stekker d’r wel inzitten??) moeten bevestigen. Mijn excuses aan alle vrouwen die wel tanken.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

doos XD

04 juni, 2008 16:38

 

Een reactie posten

<< Homepage