Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

12 juli 2010

Ursula en de Elfduizend Maagden

Het is stil hier he? U vraagt zich vast af wat ik allemaal uitgevroten heb.. Denkt u nu echt dat ik dat aan uw neus ga hangen? Dan hebt u gelijk.

Stil op m'm gatje zitten was er niet bij. Avond na avond verschanste ik mij op zolder, alwaar de wonderen van onze nieuwe 27 inch iMac zich voor mijn ogen
ontvouwde. Woehaaa, zo een gaaf trouwcadeau zag u nimmer!


Ik aanschouwde de bastaardsatijnrups in Scheveningen edoch ondervond geen gevolgen. Invincible, wat ik u brom. Vriendin J. overigens ook.


In Utrecht bezocht ik een zeer beknopte fototentoonstelling over zwerfhondjes samen met vriendin S., ook wel Zoefie. Tien foto's in totaal. Kwaliteit boven kwantiteit? Het bordje bij de ingang intrigeerde mij meer.


Oerol prees zich ook gelukkig met mijn blijde aanwezigheid. En mijn oortjes kwamen vrolijk weer thuis. In het konijnenparadijs waren de oortjes wat somberder gestemd. De allesverzengende hitte deed ons koenijntje zuchten. Wild verhaart hij, maar het bontje om zijn kontje wil maar niet loslaten.


Hierna aanschouwden wij een Ramp-Agent op Schiphol, waarna wij met samengeknepen billetjes opstegen om gewoon veilig weer te landen in Berlijn! Leve de kunst, hiephiephoera! En leve ook het uberhippe Ku'damm 101 hotel. Onze eerste activiteit in Berlijn? Nederland-Brazilie kijken in de lounge (met airco..). Sedert Berlijn durven wij ons definitief tot de heusche yuppen c.q. dinkies te scharen.


Na deze fijne dagen was mijn brein voldoende gehoosd om een dag in IKEA te ploeteren op het volgende ontwerp. Schrik niet, de creativiteit volgt later live in de echte keuken.


Mijn cultureel program sloot ik af in Dalerpeel (dat in mijn hoofd stug vervormt tot Dalpeelerveen, ook leuk..), alwaar ik een fijne natuurlijke high tea verorberde met vriendin L.


Rest mij nog te melden dat ik mij tevens heb ingeschreven voor een zeer creatieve opleiding. Mocht het hier de komende tijd even stil zijn, dan ben ik bezig een droom in vervulling te laten gaan :) Aju en houdoe!