Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

26 december 2005

De Prikkel

Gaarne breng ik onder uw aandacht een zeer interessant kerstcadeautje: de Prikkel. Een soort opengeknipte garde, bedoeld om over het hoofd te schuiven om een extatisch en ontspannen gevoel op te wekken. Wordt ook wel suggestief 'de Orgasmatron' genoemd.

Het is mij tot dusver alleen nog gelukt om gillend en spastisch in het rond te springen met het betreffende apparaat op mijn hoofd. De gelijkenis met een zekere teletubbie was treffend, maar de ontspanning is nog ver te zoeken.

Ik citeer:
Dit massage apparaatje is oorspronkelijk afkomstig uit Australiƫ, alwaar de Aboriginals het gebruiken voor totale ontspanning en ter stimulering van de seksuele gevoelens. Wat ooit begon door elkaar op het hoofd te kietelen met een takje, groeide uit tot dit therapeutische instrument; een echt verwenharkje (?) dat de talloze drukpunten op uw hoofd zal vinden zonder dat u daar ervaring voor nodig heeft.

En dan, in kleine lettertjes:
- Het stimuleert de bloedsomloop van de hoofdhuid en werkt daardoor roosbestrijdend en haargroeibevorderend
- Het helpt u depressies te overwinnen
- Tegen seksuele apathie (?) en hoofdpijn
- Let op: dit is geen medisch apparaat, maar een therapeutisch instrument, het effect is afhankelijk van het gebruik en per persoon verschillend (!)


Ik vermaak me wel deze vakantie. (En vastberaden hupste zij gierend verder door het huis, in de wetenschap dat alles went.. uiteindelijk.)

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

haha, zo ken ik je weer miek;)

12 januari, 2006 16:08

 

Een reactie posten

<< Homepage