Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

30 januari 2006

Deadline pushen

En dan heb je áááálle tijd, en toch pas de dag voor die doodlijn beginnen he.. Studentikoze trekjes. Hm nee, eerder menselijke trekjes.

.. Dus dat betekent dat ik er waarschijnlijk nooit meer vanaf kom.

Which reminds me: ik had ooit een zeer fanatieke lerares Nederlands, die te allen tijde (jaja) de Nederlandse taal in stand wilde houden. Zo prefereerde ze 'hersenhozen' boven brainstormen. Ik ben benieuwd hoe ze het er vandaag de dag vanaf brengt. Elke dag komen er zoveel Engelse woordjes bij. Zelf weet ik niet eens andere woorden te bedenken voor online of computer.

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

op het internet?

30 januari, 2006 11:01

 
Blogger filospinz zei...

Maar dat is niet één woord! Ik blijf er bij dat Engels een veel efficientere taal is.

30 januari, 2006 11:23

 
Blogger neems zei...

Maarre, hersenhozen... Tssss, doe dan het Engelse woord maar.

30 januari, 2006 17:18

 
Blogger williebrordus zei...

Dan moet je in Noorwegen zijn. Wat dacht je van het echt Noorse Jobben = werken, dress = nee, geen jurk maar pak etc.etc. En ze weten vaak niet eens meer dat het engels is.

30 januari, 2006 18:51

 
Blogger wishing zei...

merry christmas quotes new year cards christmas quiz merry christmas sayings It is looking a beautiful image. You can use it as a wallpaper of your PC,

15 december, 2016 11:02

 
Blogger wishing zei...

January 2017 Calendar with Holidays new year free calendar download here

15 december, 2016 11:03

 

Een reactie posten

<< Homepage