Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

19 januari 2006

De Nonolet

Ik heb nu toch wel zoiets leuks gevonden op het internet! Een wc die je niet hoeft door te spoelen, waarmee je dus minstens acht liter water per ‘stoelgang’ bespaart. Het idee is dat je op een soort prullebak zit met een biologisch afbreekbare binnenzak, en nadat je naar de wc geweest bent leg je er een velletje papier overheen tegen de stank, even aanstampen en klaar is Kees. (Wel vervelend als de zak scheurt..)

Mocht je toevallig ook nog een eigen mestvergister naast je huis hebben staan, dan maak je er biogas van. Gasturbinetje erbij en je hebt heuse groene stroom. Poepenergie. Elektrostront. Gaaf! Vooral het aanstampgedeelte boeit me mateloos.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

mmm ja maar ik heb wel zo'n mijn twijfels over dat stinken, ooit een composthoop geroken, een papiertje helpt daarbij echt niet bij de stank. Maar die schijtelektriciteit:p vind ik wel slim bedacht ja.

19 januari, 2006 17:06

 
Anonymous Anoniem zei...

jahoor!!! Annemiek en der poepverhalen.. Uiteraard zit ik nu ook aan mijn maaltijd!!!! :-)

19 januari, 2006 20:09

 

Een reactie posten

<< Homepage