Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

06 januari 2006

Idealisme

Weet je wat mij leuk lijkt? Als het per ingang van dit jaar verplicht gesteld wordt om met de kerst een boom mét kluit te kopen. Dan kan 'ie na twee weekjes gepronkt te hebben weer opgehaald en herplant worden.

Moet je nagaan wat een voordelen daar aan zitten: extra werkgelegenheid voor de bijbaners die de boompjes gaan herplanten, het jaar daarna kun je een 'unieke' boom uitzoeken met een eigen verhaal (daar zijn we toch dol op?), én de mogelijkheid om op zoek te gaan naar de voorgaande adoptie-ouders van de boom met de kans op leuke nieuwe contacten. Ik zie het voor me: 'www.adopteereenboom.nl', de url is nog vrij..

6 reacties:

Blogger neems zei...

Goed plan! Maar de tendens van plasitieke bomen zal zich toch wel voortzetten, denk ik. Want het feit dat iemand anders aan jouw boom heeft gezeten, ligt de Nederlander niet, ondanks het 'eigen verhaal'. Maar mij heeft u voor dit idee.

06 januari, 2006 14:26

 
Blogger neems zei...

En u heeft uw letterverificatiecodedinges losgelaten. Wat ik een hele verbetering vind.

06 januari, 2006 14:27

 
Blogger filospinz zei...

Dankje dankje :) In de hoop dat mensen minder terughoudend worden te reageren, neem ik de spam op de koop toe. Dus het werkt, woepie :)

06 januari, 2006 14:38

 
Blogger justathought zei...

pling

06 januari, 2006 17:12

 
Anonymous Anoniem zei...

slim...

12 januari, 2006 16:19

 
Blogger appu zei...

RRB NTPC Result 2016
SSC CGL Result 2016
Happy New Year 2017 Wishes
IBPS PO Result 2016
GCSE Results 2016
SBI PO Result 2016
NEET 2016 Result
New Year 2017 Wallpaper
Good Morning Quotes
Christmas wishes
Birthday Wishes
Morning Quotes
Friendship Day Messages

27 juli, 2016 07:49

 

Een reactie posten

<< Homepage