Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

02 januari 2006

Bang, bang, bang!

Dan denk je op je vrije dag even lekker achter de tv weg te zakken, is er geen énkele zender te vinden met een fatsoenlijk programma erop. Het ene na het andere über-blije hoofd slijmt je huiskamer in, flapperend met dikke pakken geld. Weten ze dan niet dat geld niet gelukkig maakt? Vreselijk vind ik het.

Degene die het concept belspelletjes bedacht heeft mag voor mijn part veroordeeld worden tot levenslange verplichting tot het kijken ervan. Het enige dat zo mogelijk nog erger is dan bellspelletjes, is tellsell. Parodieën hierop vallen bij mij dan ook erg goed. Dit filmpje heeft mij bijna mijn zindelijkheid ontnomen, u bent gewaarschuwd.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

meeeeeeeeeeeesterlijk filmpje:P als je nou van dit soort tellsell reclames had was het toch in ieder geval nog amusant:P

12 januari, 2006 16:16

 

Een reactie posten

<< Homepage