Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

23 januari 2006

Lente

Er zit iets moois in de lucht! En dan heb ik het niet over digitale televisie. Vorige week zat ik vriend M. eens te bestuderen, en het viel me op dat hij al de hele avond zat te twinkelen. Vriend M. die normaalgesproken een stoere vrijgezel is. Ineens kijkt hij me samenzweerderig aan en zegt: 'Ik ben heel erg verliefd, en het lijkt zelfs wat te worden!'. Hij trekt zijn mobiel en laat een plaatje zien van 'zijn' blonde schone.

Van andere vriend M. krijg ik een mailtje dat hij een trein later neemt in de hoop het leuke meisje van vorige week tegen te komen. Hij gaat proberen dit keer niet gillend weg te rennen, deze vriend M. is namelijk ook een trouwe vrijgezel en vindt het heerlijk. Hij leunt altijd tevreden achterover als hij om zich heen al die vastkoekende burgerlijkheid ziet. Al zijn vrienden zitten inmiddels lang en breed onder de plak, en hij is nog zo vrij als een vogel. Maar hij neemt dus een trein later...

Als ik niet beter wist zou ik denken dat de lente in de lucht zit.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

-->zo vrij als een vogel<--

Men stopt mooie vogels graag in een kooi, bang dat ze anders wegvliegen. Het weerhoud ze echter niet van het zingen...toch beter dat ze niet in een kooi zitten, zodat anderen ook van hun zingen kunnen genieten.

P.S. Ze zat niet in de trein...fladder!

23 januari, 2006 13:35

 
Anonymous Anoniem zei...

-->vlinders doen rare dingen<--

Gelukkig weten jullie de helft nog niet :)
Ben bijna mr. romanticus himself haha

23 januari, 2006 16:33

 

Een reactie posten

<< Homepage