Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

21 maart 2007

Tienermoeder

Toen daglicht nog iets nieuws was voor broertje H., zag hij er uit als een gewelde rozijn. Net als alle pasgeboren baby's trouwens. Vandaag de dag ziet broertje H. er zo uit. Een fotogeniek mannetje, dat zo uit een C&A reclame gestapt zou kunnen zijn.

Op een dag, toen broertje H. er nog uitzag als een gewelde rozijn, vroeg mijn papa mij om een gunst; Of ik een stukje met broertje H. wilde lopen zodat hij in alle rust kon klussen.

Ik ben de beroerdste niet, dus gewapend met kind in draagzak stapte ik dapper de deur uit. Aan broertje H. heeft het niet gelegen, die gedroeg zich voortreffelijk. Maar ik ben nog nooit zoveel bekeken. Zowel door mannen als door vrouwen. Het was zo erg dat ik niet meer wist waar ik kijken moest.

Mijn papa zei dat kleine kinderen een natuurlijke aantrekkingskracht hebben. Zelf vermoed ik dat men mij aan heeft gezien voor tienermoeder. Aaah gossie!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

WAT? Gewelde rozijn? Hij was toch echt de mooiste baby van de hele wereld!

Groetjes van de mama van de gewelde rozijn :)

27 maart, 2007 21:51

 
Blogger filospinz zei...

@ de mama van de gewelde rozijn: Oeps :)

27 maart, 2007 22:15

 

Een reactie posten

<< Homepage