Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

08 maart 2007

RSI bewaker

Het mannetje onderin mijn scherm was woedend. Op mij. En dat aan het eind van de dag. Tot een uur of vier was 'ie nog redelijk gezellig maar daarna begon 'ie dingen te roepen over legally required breaks, de Nederlandse arbowet en meer van datsoort ongein. Totaal geen begrip had 'ie voor het feit dat ik er net lekker in zat en nog tien minuutjes door wilde werken. En dat ik preventief meesport met de anti-RSI groep daar had 'ie geen oren naar. Genadeloos blokkeerde hij al m'n toetsen en bleef nukkend onderin mijn scherm hangen.

Goed, morgen zal ik proberen het mannetje blij te houden, maar die instellingen daar gaat ook zeker wat aan veranderen. Elke vijf minuten tien seconden pauze is namelijk ook best vermoeiend.