Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

12 september 2006

Wishful thinking

Een van mijn vele strooptochten langs uitzendbureau's eindigt zowaar in een inspirerend gesprek met een intercedente. Ze komt zelfs met een leuke functie op de proppen waar ik gelijk op kan solliciteren.

Eenmaal weer buiten stop ik enthousiast mijn oordopjes in m'n oren en zet de radio aan. Ik vang nog net het laatste zinnetje op van Gavin Degraw's liedje Follow Through: 'This is the start of something good, don't you agree?'. Ik dacht van wel.

's Nachts droom ik dat ik de baan heb. 's Ochtends wordt ik weer wakker in mijn echte leventje.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Keep thinking!

13 september, 2006 09:08

 
Blogger filospinz zei...

@anonymous: Helaas ben ik op de reservelijst geplaatst, geen voorspellende dromen dus :(

13 september, 2006 15:16

 

Een reactie posten

<< Homepage