Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

11 december 2006

En zo geschiedde het

De dame uit mijn netwerk (jaja) fantaseerde een werkplek voor me bij elkaar en vroeg waarom ik onmisbaar ben voor het bedrijf.

De directeur keek veelvuldig op zijn horloge en pluisde snel door mijn CV (en dus leven) heen en weer.

De HR-officer probeerde me uit de tent te lokken met een pepernoot. Ik bedankte vriendelijk (zag mezelf al stikkend in de pepernoot). De HR-officer concludeerde dat ik onzeker was.

De HR-manager had het over ‘centjes’ en dat ik het contract maar even moest laten bekijken door vriendje.

Huh, contract?

‘Ja, dat betekent dus dat je aangenomen bent’

Dat betekent het dus..

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd;)

12 december, 2006 10:47

 
Anonymous Anoniem zei...

Hulde aan de dame, HR manager en andere interviewers;
Ook zij hebben de waakvlam zien branden!
Er is hier naast een felicitatie ook een aanmoediging op zijn plaats, blijf doen waar je goed in bent:
Wees gewoon jezelf.

.....GO GIRL.....

12 december, 2006 11:08

 
Anonymous Anoniem zei...

Van harte!!!

13 december, 2006 00:56

 
Blogger filospinz zei...

@ Pater Proper: Waakvlam? Steekvlam zul je bedoelen!

17 december, 2006 20:55

 

Een reactie posten

<< Homepage