Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

01 januari 2007

Goed voornemen 2007

Voor 2007 heb ik maar één goed voornemen, en dat is: Leven volgens de Loesje-wijsheid ‘Het lijkt simpel, en dat is het ook’.

Eigenlijk is dat honderd goede voornemens in één, het betekent namelijk dat ik gewoon fouten mag maken als een echt mens, dat ik niet hoef te piekeren en dat ik extra kan genieten van alles wat ik doe.

Daar ga ik maar eens mee aan de slag. U ook een gelukkig en inspirerend nieuw jaar toegewenst!

3 reacties:

Blogger Unknown zei...

He Mieke! Een heel voorspoedig nieuwjaar gewenst met veel leuke en spannende gebeurtenissen! Heel veel plezier met LEVEN en werken…………

01 januari, 2007 17:39

 
Blogger filospinz zei...

dankjewel Tim! :)

01 januari, 2007 21:33

 
Anonymous Anoniem zei...

Maak er een mooi jaar van, met veel leuke schrijfsels!!!

02 januari, 2007 13:22

 

Een reactie posten

<< Homepage