Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

10 januari 2007

Het kan altijd erger

Het waait best wel he. Alles in huis kleppert en giert. Maar ik moet hoe dan ook de ventilatieschuifjes open laten staan, ook al word ik daardoor linea recta van de bank af geblazen. Dat moet van de ventilatie-expert.

Ook in Noorwegen bij m’n papa waait het best wel. Op mijn voicemail een berichtje of ik aan het eind van de middag wil skypen. ‘Vanavond kan ook wel, maar dan moet ik teruglopen naar kantoor en dan word ik geheid nat. Het waait zo hard dat het zeewater over de rotsen vliegt.’

's Avonds krijg ik een smsje dat skypen niet meer gaat lukken. Het hele eiland zit zonder stroom vanwege de storm.

1 reacties:

Blogger williebrordus zei...

Ja, ik zoek het uit! We hebben nu twee stormen per 24 uur ongeveer. Toen de stroom eraf ging was het even orkaankracht.

11 januari, 2007 15:40

 

Een reactie posten

<< Homepage