Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

24 april 2007

Wie zal het zeggen

De provider van mijn mobiele netwerk probeert me dingen wijs te maken die niet waar zijn. Ondanks veel vriendelijke verzoeken van mijn kant om gewoon even de bevestiging op te sturen dat mijn contract binnenkort beindigd wordt, wil de andere kant alleen maar vriendelijk de boot afhouden.

Ik word hier een beetje zuchtig van. Vandaag dus mijn laatste poging:

Geachte heer/mevrouw,

Heb naar aanleiding van uw telefoontje nogmaals gecontroleerd of de bevestigingsbrief onderdeel was van het aanbod voor contractvernieuwing. Dit is niet het geval. Misschien zijn de muizen ermee vandoor gegaan. Hoe dan ook, ik zou graag een bevestiging ontvangen dat mijn contract op 8 juli 2007 stopgezet wordt.

Vriendelijke groet

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Pssst,was je niet een x aantal dagen te laten met opzeggen?...wie probeert wie te paaien? ;)

04 mei, 2007 17:10

 
Blogger filospinz zei...

@otn: Klant is koning :)

04 mei, 2007 22:47

 
Blogger wishing zei...

christmas 3d images christmas gif greetings merry christmas wishes new year funny messages The delicateness of the poems is going to be full of well-being and softness for you as you can see the New Year celebration and firework with happiness and delight.

13 december, 2016 13:25

 
Blogger wishing zei...

January 2017 Calendar with Holidays Be the good toward your friends and family, your relative, members of the families or it your life partner

13 december, 2016 13:26

 

Een reactie posten

<< Homepage