Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

29 maart 2007

Obey the louse, find the cows

Om verstaanbaar te zijn voor de enkele buitenlander in ons gezelschap, wordt op de werkvloer voornamelijk Engels gesproken. Een kantoor vol Engelssprekende Nederlanders: u kunt zich misschien voorstellen hoe dat klinkt.

Nu dacht ik dat wij erg waren, maar de afgelopen dagen volgde ik een training van een Engelssprekende Belg. Een zeer gepassioneerde Engelssprekende Belg welteverstaan..

‘You MUST faaind de COWS of de prublem!!’ riep hij steeds weer vol passie. ‘Udderwaaiz de scoop of de prublem will oonly brooden! Mark maai wurds, it will BROODEN!’

‘Derfor, you MUST obeej de kommon LOUSE!’

Toen hij ook nog de ‘H’ van ‘honest’ uitsprak besloot ik dat ik maar respect voor zijn gebrek aan gêne moest hebben.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

hmmm ik zie het probleem niet, duidelijk verstaanbaar toch^^

02 april, 2007 19:41

 

Een reactie posten

<< Homepage