Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

15 november 2005

Als het aan de kat lag..

Ik droomde dat ik een haai toegewezen kreeg om te verzorgen. De haai was geen gewone haai; hij was erg wantrouwig naar mensen toe en had geestelijke problemen. Elke dag ging ik naar de zee om hem liefde te geven, tot ik merkte dat hij erg mager werd. Bezorgd fietste ik naar de Albert Heijn om een blikje Whiskas voor hem te kopen. Het leek een goeie zet, al kauwend keek de haai me tevreden aan vanuit het water.

Terwijl ik hem aan het voeren was viel mijn oog ineens op het blikje. Er stond: 'Whiskas, voor een éxtra pluizige staart'..
Wat had ik gedaan?! Uitgerekend de haai die zijn vertrouwen in de mensheid verloren had, moest straks door míjn toedoen weer terug naar huis met een éxtra pluizige staart! Zijn vriendjes zouden hem uitlachen!

Ik werd wakker en voelde me een wreed mens. Welkom in de wondere wereld van nachtelijke filospinz.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bizar....enfin, het geven van liefde uit zich ook in je dromen, wat wil je nog meer? Hatsee!

15 november, 2005 18:45

 

Een reactie posten

<< Homepage