Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

11 november 2005

Aqua-BH

Vriendin J. vertelt me over haar nieuwste ontdekking, de aqua-BH. Een aqua-BH is precies wat het woord al doet vermoeden, namelijk een BH gevuld met water. Op mijn netvlies zie ik beelden van uit elkaar spattende voorgevels.

‘Misschien een prima uitvinding, maar aan mijn lijf geen aqua-BH!’ roep ik. ‘Het ene moment heb je een enorme voorgevel, het andere moment een waterval. Ik zou zo’n ding doodeng vinden!’ Ondertussen demonstreert J. hoe goed de BH kan stuiteren.

‘Zijn er dan echt geen momenten dat zo’n BH onpraktisch is?’ vraag ik haar, terwijl ik argwanend naar het klotsende hoopje op de vloer kijk.

‘Nou, als ik ga parachutespringen dan kies ik liever voor normale vulling. Op 12500 voet ligt de temperatuur nog wel eens onder het nulpunt weet je, en water zet uit bij vrieskou..’

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

:D

Gelukkig is het anoniem!! (uhuh)

11 november, 2005 15:56

 
Blogger filospinz zei...

;)

11 november, 2005 16:00

 
Anonymous Anoniem zei...

Niet zo anoniem als je denkt ... Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat iedereen er vanaf weet in Australië ;-)

12 november, 2005 03:30

 
Blogger justathought zei...

lekker fris en euuh.. stevig

12 november, 2005 11:58

 
Anonymous Anoniem zei...

Arnout pas op he, ik weet je te vinden!!!

14 november, 2005 14:33

 

Een reactie posten

<< Homepage