Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

09 februari 2006

Het werkende leven..

.. of wat ik in zo korte tijd even heb kunnen beoordelen:

De voordelen
- Regelmatig eten
- Regelmatig leven
- Uitkijken naar je weekend
- Genieten van je vrije tijd
- Elke dag gezelschap (in vereenzamend Nederland)
- Extra inkomsten

De opvallers
- Hoe vaak je per dag wel niet naar de wc gaat (heen en weer voor het kantoor van je baas: 'Ach, ik hier? Alweer?')
- Hoe houdt iedereen het vol?? Zo'n '5 dagen per week, half 7 op, 6 uur thuis'-baan??
- Stuitpijn van het stilzitten
- Je beweegt gewoon niet op zo'n werkdag
- Stress zit in een klein hoekje

Kortom, de voordelen staan nog met 6-5 voor op de opvallers (synoniem voor nadelen).

2 reacties:

Blogger neems zei...

De grootste schok na mijn studententijd: regelmaat! Ik miste het zó, dat ik naast werk maar weer een studie ben gaan doen. Believe me, dat leidt af.

Zijn de hypotheken al aan bod geweest tijdens de pauze? Oh ja, vergeet 's morgens je brood niet.

10 februari, 2006 17:26

 
Blogger justathought zei...

veels te veel koffie, al is het maar voor het loopje naar de machine!

14 februari, 2006 17:30

 

Een reactie posten

<< Homepage