Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

13 maart 2006

Promotie

Ik heb een heus glimmend visitekaartje met mijn eigen naam er op! En omdat meneer de baas stagiaire of afstudeerder sneu vond staan, heeft hij me gepromoveerd tot 'productontwikkelaar'. Dat vind ik helemaal niet erg hoor.

Die huurauto waar ik binnenkort een week in rond moet rijden, dat is wel even slikken. Niet dat ik niet kan autorijden, maar er is mij een benzineautootje toegewezen terwijl ik een diesel gewend ben. Ik ben alvast stoplichten aan het tellen, dan weet ik op hoeveel genante momenten ik kan rekenen.

5 reacties:

Blogger neems zei...

Het woord productontwikkelaar maakt mij wel nieuwsgierig. Dus dat werkt. Maar over welk product hebben we het?

Aan het eind van de week ben je helemaal gewend aan de benzinemotor. En als je weer overstapt in de diesel, dat wordt lachen. Is dit mijn auto? Wat zit dat gek.

13 maart, 2006 20:37

 
Blogger filospinz zei...

Tja.. beroepsgeheim.. :-)

13 maart, 2006 21:10

 
Anonymous Anoniem zei...

haha miek, geen zorgen, positief denken is de sleutel. Denk aan quantum mechanica:P

13 maart, 2006 22:44

 
Blogger filospinz zei...

@mouse: Sinds wanneer ben jij zo volwassen, haha

14 maart, 2006 09:14

 
Anonymous Anoniem zei...

nou nou nou nou, denkt ge altijd dat den broertje zo kinderachtig is?

14 maart, 2006 16:37

 

Een reactie posten

<< Homepage