Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

20 november 2005

Het webloggen werpt zijn eerste vruchten af

Vriendje vierde dit weekend zijn verjaardag. Een aantal mensen heeft in de afgelopen tijd mijn weblog aandachtig gevolgd en daar blijkbaar inspiratie opgedaan voor een cadeau, zo ook broer M. Hij kwam binnenstappen met een grote ingepakte doos onder zijn arm, die hij gniffelend overhandigde aan vriendje.

Terwijl vriendje aan het uitpakken was volgde broer M. aandachtig de gezichtsuitdrukking op zijn gezicht. Er viel een stilte. Eerst keek vriendje verbaasd, maar toen het kwartje viel begon hij bulderend te lachen. Broer M. had een heuse robomop voor hem op de kop getikt! Het gezelschap keek elkaar vragend aan en ook bij mij viel het kwartje nog niet.


‘Een robomop is een geautomatiseerde swiffer die zich door middel van een zelf-navigerende bol voortbeweegt’, legt broer M. lachend uit. ‘Dat betekent dat je vriendje vanaf vandaag alle tijd heeft om op de bank te hangen, terwijl het huis automatisch geswifferd wordt. Daarnaast vond ik het wel een goed alternatief voor de houten kist die vriendje voor je in gedachten had.' (Zie post: ‘Liefde gaat door de maag’).

Ik ben benieuwd of vriendje het felbegeerde swifferen over zal laten aan de zoemende robomop. Vraagt u zich af waar dit logje in hemelsnaam over gaat, kijk dan op www.robomop.net.

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Issie nog niet van de trap af geflikkerd? =P

21 november, 2005 08:20

 
Anonymous Anoniem zei...

ghehe, ja ik had wel verwacht, al van te voren dat je hier wat over zou schrijven;) Let me know if there's any progress eh;)

26 november, 2005 23:57

 

Een reactie posten

<< Homepage