Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

17 november 2005

No spang!

De bel ging.
‘Hallo?’
'Met de postbode, ik heb een aangetekend pakketje voor u.’
Mijn hart maakte een sprongetje, het zou toch niet?

Ik sprintte naar beneden om mijn handtekening te plaatsen, en ja hoor, uit de envelop kwam het eindresultaat van mijn stage in Suriname. Een heuse safety handleiding voor de mijnbouw, in pocketvorm. Weliswaar vijf maanden te laat, maar dat was te verwachten want de Surinaamse hitte vertraagt alles.

No spang, ik ben apetrots! Ik moet oppassen dat ik niet zo hard ga glimmen als de kaft.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

nou nou, ziet er gelikt uit hoor!!!! Hulp bij gehad???? :-) Na leuk dat je op deze manier toch nog je stage helemaal hebt afgesloten!!

17 november, 2005 16:29

 

Een reactie posten

<< Homepage