Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

16 november 2005

Mijn externe geheugen

Ik ben heel blij met m'n nieuwe USB-stick. Veel blijer dan met de voorganger die mijn hele laptop in de soep liet lopen. Hij is heel snel en piepklein. Hij is zelfs zo klein dat ik er een enorme sleutelhanger aan heb moeten hangen om hem niet uit het oog te verliezen. In minder dan een seconde zijn bestanden overgezet, dat is echt ideaal bij haast. Maar ik geef toe, het is wel decadent.

1 reacties:

Blogger neems zei...

Decadent? Zo'n ding moet je gewoon hebben, nu ponskaarten, kolengestookte processors en opschrijfblokken uit het straatbeeld zijn verdwenen.

Als je de stick in een limo vol champagnedrinkende dames thuis laat bezorgen en de chauffeur 500 euro fooi geeft, dat is decadent.

16 november, 2005 22:00

 

Een reactie posten

<< Homepage