Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

15 maart 2006

Ernie

Dit is 'm dan. Precies zo, alleen niet geblindeerd want ik werk ten slotte niet voor de Mafia. De baas heeft het goed met me voor moet ik zeggen.

Gisteren was het moment van de waarheid. De gelikte autoverhuurder liep een rondje met me om de auto om te laten zien dat de linker-achter wieldop miste, en toen kreeg ik de sleutel en kon ik gaan. Met kleffe handjes nam ik plaats achter het stuur, en.. reed moeiteloos weg. Verbazing. Al nachten droomde ik over een auto die wat pruttelde en dan afsloeg terwijl de hele wereld stond toe te kijken. Niks van dat dus.

Een enorm display met rode cijfers gaf aan hoe hard ik ging. Dat kon best wat harder. En toen reed ik zomaar ineens 130. En de auto zei alleen maar 'hoeiiiii'. Ik ben blij met Ernie.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Goed bezig! Waarvoor heb je de auto nodig? Is het voor de interviews die je moet gaan doen? Enne, mag je de auto ook voor prive doeleinden gebruiken? ;)

15 maart, 2006 10:34

 
Anonymous Anoniem zei...

Gelikt hoor, de eerste stap op de "corporate ladder"!
Bedenk wel dat je eerst iets krijgt, waarna blijkt dat je er meer voor moet gaan doen dan de auto waard is.

15 maart, 2006 14:52

 
Anonymous Anoniem zei...

mooi dingetje... me zusje heeft een auto, en dat terwijl ze kleiner is dan ik.. nou nou:p
als dit ernie is, is vriendjes auto dan bert?:p
(hoort een auto niet een zij te zijn)

15 maart, 2006 16:24

 
Anonymous Anoniem zei...

He miek! jaaja ik heb dan eindelijk je digitaal dagboek gelezen hoor! dat autootje ziet er idd mooi uit, en al een visitekaartje met productontwikkelaar erop, tjonge, geen spoor meer van stagiare maar meteen het echte leven in. Kan me best voorstellen dat je wilt doorstuderen.... :)
spreek je snel weer
xx

17 maart, 2006 17:17

 

Een reactie posten

<< Homepage