Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

30 maart 2006

Hondenweer

Kletsnat stap ik het kantoor binnen.
Ik voel me als een kat die per ongeluk meegedraaid is met het hoofdwasprogramma.

De baas werpt één blik op me en trekt zijn neus op: ‘Denk maar niet dat ik ook maar een greintje medelijden met je heb.’

Ik kijk hem verbaasd aan terwijl ik mezelf hoor druppen op de vloerbedekking.

‘Ja,’ gaat hij verder, ‘ik heb je nog gebeld om te vragen of ik je moest komen ophalen. Moet je maar je telefoon opnemen, eigen schuld.’

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

:D
haha geweldig:)
ik had ook al zo'n geweldig weer:|
met een gekneusde enkel met "hondenweer" naar school om een toets te maken, mag je bedenken hoeveel zin ik had om naar school te gaan...

30 maart, 2006 12:25

 
Blogger neems zei...

:-) Schitterend!!!!

31 maart, 2006 16:52

 
Blogger justathought zei...

aaaah wat een.. uuh, 'scheetje'

03 april, 2006 22:00

 

Een reactie posten

<< Homepage