Waarom FiloSpinz? Om hersenspinsels te delen met anderen, om te inspireren & omdat het kan.

04 april 2006

Geen theeliefhebber

.ojuist voerde ik mijn l.ptop een flinke mok thee. Nooit eerder w.s mijn duffe o.htendhoofd ..nleiding voor dergelijke r.v.ge. Mijn l.ptop w.s duidelijk niet gediend v.n de w.rme dou.he, en ond.nks vier j..r prettige s.menwerking, weigert hij nu dienst. Nou j., miss.hien is het niet .o.eer dienstweigering, d.n wel pl..tselijke verl.mming. Toen ik hem omkeerde huilde hij grote bruine tr.nen. Ik .ie mij genood...kt hem een uurtje op .ijn kop te l.ten st..n. Ik hoop op spoedig herstel. Eigenlijk k.n ik niet .onder hem.

Update 13.12: Hij doet het weer! Ik kan gewoon weer zaczaczaczaczaccaczcacz typen! Wat is het toch een trouw beestje.

4 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

zijn die weggelaten letters expres, of is hij er echt zo slecht aan toe?

04 april, 2006 13:02

 
Blogger neems zei...

Soms is het dus ook digitaal gezien op je kop staan, uithuilen, doorgaan. Een goeie ding, die l.ptop. Veel karakter.

04 april, 2006 13:20

 
Anonymous Anoniem zei...

Ik heb nog wel/steeds spare parts voor je beestje, mocht je in de toekomst minder fortuinlijk zijn.

-->Implementeren op eigen risico<--

04 april, 2006 16:00

 
Anonymous Anoniem zei...

Ik ken het probleem! Die van mij verslikte zich in een grote kan met limonade! Maar na een paar dagen op zijn kop boven de verwarming te hebben gelegen, doet ie het weer! De toetsen plakken nu wel een beetje, maar hij doet het voor de rest weer prima!Op zich kunnen die dingen best wel wat hebben!!!!

18 april, 2006 21:37

 

Een reactie posten

<< Homepage